In januari 2013 richt Paul de Block samen met zijn partners ‘Huijskes De Block & Partners’ (HDBPartners) op. Een bedrijf dat bedrijven en organisaties adviseert bij de in- door- en uitstroom van medewerkers. Paul de Block: “We hadden een simpele, statische, HTML-achtige website die niet responsive was. We gingen op zoek naar een websitebouwer die een responsive website kon realiseren binnen ons budget.”
“Veel aanbieders gebruiken lokkertjes”
Paul heeft via Google veel websitebouwers gevonden die in eerste instantie binnen het budget van HDBPartners pasten. Paul: “Helaas bleek dat heel veel aanbieders een lokkertje gebruikten om klanten binnen te halen. Nadat ik meerdere bedrijven had benaderd, kwam ik erachter dat we veel meer geld moest betalen voor een website dan aanvankelijk werd gesuggereerd. Bij GraphicGenie was dit gelukkig anders. Geen lokkertjes, maar duidelijkheid en transparantie.”
Andere uitstraling en responsive website
GraphicGenie kreeg bij de ontwikkeling van de nieuwe website twee duidelijke eisen mee. In de eerste plaats moest de nieuwe website een andere uitstraling krijgen, zodat het meer van deze tijd zou worden. En in de tweede plaats moest de website zichtbaar worden op tablets en mobiele telefoons. Paul: “Aan de hand van deze twee wensen en onze eigen indeling die we al hadden, heeft GraphicGenie een eerste voorstel gedaan. Daar hebben wij onze mening over gegeven en na een aantal aanpassingen is de website zoals die nu is.”
In vijf weken online
Tussen het eerste contact en de daadwerkelijk oplevering van de website zat 5 weken. Paul: “De samenwerking met GraphicGenie ging heel voorspoedig en flexibel. Bobby is een prettige man om mee samen te werken. Hij voert mutaties zonder morren door en maakt nergens een probleem van. Hij denkt mee, geeft advies en heeft ons in contact gebracht met iemand die onze teksten heeft aangepast. Ik kan echt iedereen aanraden om met GraphicGenie samen te werken.”
Betaalbaar en goed
HDBPartners is zeer tevreden met het eindresultaat. Paul: “Het is een beetje lastig om van je eigen website te zeggen dat ie geweldig is. Dat is net als de slager die zijn eigen vlees keurt. Het is ten opzichte van het verleden een duidelijke verbetering. De website heeft de uitstraling die we willen en is op mobiele devices te bekijken. Al met al vind ik de prijs-kwaliteitverhouding verbazingwekkend goed. Het tarief dat GraphicGenie per maand vraagt en wat ze ervoor doen, is uitzonderlijk.”